Biznes

Fantastyczne wskazówki, jak ulepszyć swoją strategię marketingu e-mailowego

Fantastyczne wskazówki, jak ulepszyć swoją strategię marketingu e-mailowego

Utrzymywanie kontaktu z klientami jest ważne, jeśli chcesz, aby Twoja firma odniosła sukces.

Można to zrobić na wiele sposobów, ale jednym z najskuteczniejszych jest poczta e-mail. Możesz wykorzystać te wiadomości do promowania swojej firmy i informowania klientów o nowych dostępnych produktach lub usługach. Skorzystaj z poniższych wskazówek, aby rozpocząć.Podczas wysyłania e-maili do klientów, doskonałą sugestią jest zastosowanie niższych cen. Możesz na przykład połączyć z e-mailem wyrażenie „Chwyć”. Ponadto na końcu tego e-maila może znajdować się zdanie „Zostań członkiem, aby mieć niższe ceny na nasze produkty”.Zaoferuj kupon klientom, którzy zarejestrują się na Twojej marketingowej liście e-mailowej. Umieść formularz w swojej witrynie, w którym klienci mogą się zarejestrować i ustawić go tak, aby automatycznie wysyłał do nowych klientów kupon po przesłaniu formularza. Zachęca to klientów do wyrażenia zgody na wysyłanie im materiałów marketingowych, dzięki czemu nie zostaniesz oskarżony o wysyłanie spamu.Daj subskrybentom wyjście. Umieść link „anuluj subskrypcję” w swoich e-mailach lub w swojej witrynie, aby umożliwić im usunięcie się z listy. Powinieneś również skonfigurować swoją listę tak, aby usuwała subskrybentów, gdy określona liczba wiadomości nie spowoduje braku odpowiedzi lub działania ze strony odbiorcy. Dzięki temu Twoje e-maile nie będą irytujące dla bezinteresownych subskrybentów i zachowa Twój wizerunek.Przeszukuj swoją listę e-mailową i podziel odbiorców na różne segmenty na podstawie wszelkich danych profilowania, które posiadasz. Pozwoli to na bardziej strategiczne podejście do wiadomości i skutecznie zwiększy szanse na wyższe współczynniki otwarć i klikalności. Nawet jeśli nie masz profilowania, spójrz na kierowanie geograficzne. Różne regiony w różny sposób reagują na różne typy wiadomości.Aby uzyskać najlepsze wyniki z kampanii e-mail marketingowej, dokładnie przetestuj swoje wiadomości przed ich wysłaniem. Nie pisz po prostu krótkiej wiadomości i wyślij ją na listę subskrybentów bez uprzedniego jej uważnego sprawdzenia. Wyświetl podgląd w różnych programach pocztowych i na różnych platformach, aby upewnić się, że będzie poprawnie wyświetlany dla wszystkich.Aby każdy e-mail był wyraźny i niezapomniany, postaraj się, aby przekazy marketingowe były krótkie i słodkie. Fantastyczne wskazówki, jak ulepszyć swoją strategię marketingu e-mailowego

Każdy e-mail powinien mieć bardzo jasny przekaz i powinien zawierać tylko informacje, media i linki, które są całkowicie związane z tą wiadomością.

Zwięzła, ale przekonująca wiadomość e-mail będzie łatwiejsza do przyswojenia dla czytelników niż wietrzna wiadomość, która próbuje wymusić zbyt wiele punktów.Upewnij się, że Twoje e-maile są spójne z Twoim brandingiem. W swoich e-mailach powinieneś umieszczać kolory swojej firmy, logo i wszystko inne, co jest unikalne dla Twojej firmy. Klienci powinni być w stanie rozpoznać Twoje e-maile, gdy dotrą do swoich skrzynek odbiorczych, aby nie były automatycznie usuwane.Pamiętaj o dołączeniu oczywistego linku do anulowania subskrypcji. Nie zapomnij podać linku do anulowania subskrypcji i nie zakopuj go tak głęboko w tekście, że nie można go znaleźć. Ludzie powinni czuć, że mają wybór i nie są zmuszani do przeglądania Twoich e-maili.Daj swoim klientom powód do odpowiedzi na wezwanie do działania w wiadomości e-mail. Klienci chętniej kupią Twoje produkty, jeśli kusi Cię, by to zrobić. Na przykład reklamuj zniżkę, bezpłatną wysyłkę lub bezpłatną próbkę przy każdym zakupie.Zabawa z czcionkami jest fajna i możesz ulec pokusie urozmaicenia swoich e-maili egzotycznymi czcionkami. Oprzyj się tej pokusie! Czcionki mogą wyświetlać się inaczej, a nawet być domyślnie zastępowane na czyimś komputerze. Nawet jeśli dziwna czcionka wyświetla się poprawnie, nie ma gwarancji, że odbiorca doceni ją tak samo jak Ty. Aby uniknąć wpadek związanych z czcionkami, trzymaj się czcionek, które są powszechne, łatwe do odczytania i zaniżone.Jedną z rzeczy, które możesz zrobić, aby uzyskać listę osób, do których możesz wysyłać e-maile, jest umożliwienie im zarejestrowania się na liście mailingowej. Upewnij się, że masz również tę opcję w swojej witrynie, aby mogli się również zarejestrować.Do tej pory powinieneś być świadomy, jak skuteczny może być marketingowy e-mail. Ułatwia utrzymywanie kontaktu z klientami i informowanie ich na bieżąco o tym, co dzieje się w Twojej firmie. Jeśli zastosujesz porady zawarte w tym artykule w praktyce, Twoja firma będzie się rozwijać.

Udostępnij

O autorze